Recenzja książki Artura Jabłońskiego
Do książki Artura Jabłońskiego ,,Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” podchodziłam trochę jak do jeża. Leżała na mojej półce kilka dobrych tygodni i czekała, aż coś mnie do niej zmusi. Po kilku lekturach tego typu wydawało…
Jak prowadzić blog firmowy, aby wzmocnić wizerunek marki?
Wszyscy naokoło trąbią o sile content marketingu. To prawda, że wartościowe teksty pozycjonują naszą stronę, przyciągają klientów i budują markę. Regularnie publikowane treści w dziale aktualności lub na blogach firmowych mogą zdziałać cuda. Niestety, aby osiągnąć…
Influencer Live Poznań 2019 – relacja z wydarzenia
Jak zarabiać na prowadzeniu bloga? Co łączy statystykę, blogowanie i sprzedaż? Jak się nie dać hejterom i twórczej depresji? Jak pozyskiwać kasę na swoje projekty? Czym są czasy zero clic, a czym jest strategia Growth Hacking? Na te, i wiele…
Inbound Marketing – strategia, którą musisz poznać
Inbound marketing to przyszłość. Tezę od lat powtarzaj od lat powtarzana jest przez marketerów na całym świecie. Jak to się ma do naszej polskiej rzeczywistości? Czy faktycznie strategia wypiera klasyczne metody promocji? Czy każdy może wprowadzić ją do swojej firmy? Na te i wiele innych…
Jak pozycjonować lokalną firmę w sieci?
Dlaczego przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału sieci do promocji lokalnego biznesu? Wielu uważa, że jest to zbyt karkołomne i kosztowne. Trzeba się na tym znać, ceny pozycjonowania strony są zbyt duże, a grupa odbiorców jest rozproszona. Nic bardziej mylnego.…
Co umieścić na stronie internetowej?
Co umieścić na stronie internetowej? Przed tym zagadnieniem staje każdy początkujący przedsiębiorca. Chyba nie muszę nikogo utwierdzać w przekonaniu, że własne miejsce w sieci jest w obecnych czasach prawdziwym „must have”. Dotyczy to przedsiębiorstw każdej wielkości. Zarówno mikro firm…
Marketing opinii. Po co komu recenzje?
Internet zalewają propozycje testowania produktów. Strony, które skupiają informacje o książkach, kosmetykach i hotelach proszą się o opinię. Coraz częściej sami poczuwamy się do tego, by ocenić coś, co mogliśmy wypróbować. Chcemy podzielić się ze światem tym,…