Subiektywny ranking darmowych CRM dla małych firm
Ranking darmowych CRM dla małych firm Używacie w swoich firmach CRM? Po kilku latach prowadzenia bazy klientów w Excelu stwierdziłam, że warto pochylić się nad tym tematem z większym zaangażowaniem i poszukać czegoś,…
Jak pisać teksty SEO, które pozycjonują?
Jak pisać teksty SEO, które pozycjonują? Jak pisać teksty SEO? Odpowiedź na to pytanie powinien znać każdy właściciel bloga, strony firmowej lub portalu informacyjnego. W tej kwestii nie mam żadnych wątpliwości. Zakładam, że…
Recenzja książki Artura Jabłońskiego
Do książki Artura Jabłońskiego ,,Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” podchodziłam trochę jak do jeża. Leżała na mojej półce kilka dobrych tygodni i czekała, aż coś mnie do niej…
Jak prowadzić blog firmowy, aby wzmocnić wizerunek marki?
Wszyscy naokoło trąbią o sile content marketingu. To prawda, że wartościowe teksty pozycjonują naszą stronę, przyciągają klientów i budują markę. Regularnie publikowane treści w dziale aktualności lub na blogach firmowych mogą zdziałać cuda. …
Influencer Live Poznań 2019 – relacja z wydarzenia
Jak zarabiać na prowadzeniu bloga? Co łączy statystykę, blogowanie i sprzedaż? Jak się nie dać hejterom i twórczej depresji? Jak pozyskiwać kasę na swoje projekty? Czym są czasy zero clic, a czym jest…
Inbound Marketing – strategia, którą musisz poznać
Inbound marketing to przyszłość. Tezę od lat powtarzaj od lat powtarzana jest przez marketerów na całym świecie. Jak to się ma do naszej polskiej rzeczywistości? Czy faktycznie strategia wypiera klasyczne metody promocji? Czy…
Jak pozycjonować lokalną firmę w sieci?
Dlaczego przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału sieci do promocji lokalnego biznesu? Wielu uważa, że jest to zbyt karkołomne i kosztowne. Trzeba się na tym znać, ceny pozycjonowania strony są zbyt duże, a grupa odbiorców…
Co umieścić na stronie internetowej?
Co umieścić na stronie internetowej? Przed tym zagadnieniem staje każdy początkujący przedsiębiorca. Chyba nie muszę nikogo utwierdzać w przekonaniu, że własne miejsce w sieci jest w obecnych czasach prawdziwym „must have”. Dotyczy to…
Marketing opinii. Po co komu recenzje?
Internet zalewają propozycje testowania produktów. Strony, które skupiają informacje o książkach, kosmetykach i hotelach proszą się o opinię. Coraz częściej sami poczuwamy się do tego, by ocenić coś, co mogliśmy wypróbować. Chcemy podzielić…