Cennik copywritera
ile kosztują dobre teksty na stronę www?
Przygotowałam dla Ciebie poglądowy cennik copywritera. Dlaczego poglądowy? Ponieważ każdy projekt wyceniam indywidualnie. Ceny mogą różnić się w zależności od branży. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, ile dokładnie kosztują dobre teksty na Twoją stronę – napisz do mnie.
od 1500 zł + VAT
Cena tekstów do kampanii sprzedażowej
od 2930 zł + VAT
Cena prowadzenia bloga
od 55 zł + VAT za 1000 zzs
od 260 zł + VAT
Dlaczego dobry copywriting się opłaca?
Co to jest zzs i dlaczego czasami stosuję taką miarę?
ZZS to skrót od wyrażenia znaki ze spacjami. To dość popularna miara, często stosowana przez copywriterów dla określenia długości i ceny tekstu.
1000 znaków ze spacjami — ile to stron?
1000 zzs to zdecydowanie mniej niż 1 strona A4. Nie da się tego jednoznacznie określić. Wszystko zależy od formatu tekstu, czcionki i liczby akapitów. Zazwyczaj 1000 zzs zajmuje mniej więcej 1/3 strony.
Czy jeżeli wycena określa liczbę znaków, teksty będą maksymalnie długie? Nic takiego. To, czy tekst będzie długi, czy krótki ustalamy, zanim zabiorę się do pracy. Nie piszę na akord. Nie piszę z myślą o znakach. Miara zzs pomaga w jasny sposób określić planowaną objętość tekstu i przewidywaną wycenę.
Znasz już cennik copywritera, sprawdź jak krok po kroku zamówić teksty?
01. wyślij wiadomość
Wypełnij formularz. W wiadomości określ, jaki tekst mam dla Ciebie wycenić, czy jest to tekst na stronę www, mail sprzedażowy, opis produktu, czy może post na FB. Daj znać, w jakiej branży działasz. Jeśli masz już stronę www (lub jej projekt), podeślij mi link.
02. przekaż mi informacje
Po akceptacji oferty, ustaleniu terminów i załatwieniu formalności, poproszę Cię o kilka informacji na temat projektu. Możliwe, że umówimy się na krótką rozmowę. Im lepiej poznam Twoich klientów i markę, tym teksty będą skuteczniejsze.
03. odpocznij, możesz wrzucić na luz
I to tyle! Możesz wrócić do swoich obowiązków. Otrzymasz ode mnie gotowe teksty z dodatkowymi wskazówkami dla grafika, czy webmastera. O nic nie musisz się martwić — temat copywritingu masz z grzywki.