Strategia Komunikacji
KAŻDA MARKA MA SWÓJ INDYWIDUALNY GŁOS
KAŻDA MARKA MA SWÓJ INDYWIDUALNY GŁOS
Wyróżnij się albo przepadnij w czeluściach sieci. Twoja marka ma własny, niepowtarzalny głos. Pomogę Ci go wydobyć. Będzie rozpoznawalna już po jednej nutce.
Strategia komunikacji
Trudno budować opłacalny biznes, jeśli:
Często startujemy z firmą bez strategii komunikacji i to jest spory błąd. Na szczęście można go nadrobić.
Nie jest łatwo przebić się przez dziesiątki podobnych firm, miliony sklepów internetowych i twórców, którzy już od dawna robią dobrą robotę. Potrzebny jest do tego unikalny pomysł, który jest spójny z Tobą i oczekiwaniami grupy docelowej.
Gdzie publikować? Co publikować? Z jaką częstotliwością? Co podkreślać? Jakim językiem rozmawiać z klientami? Jak się wyróżnić i zostać zapamiętanym?
Strategia komunikacji będzie Twoim drogowskazem
Elementy strategii komunikacji
osobowość marki
kanały komunikacji
kluczowe emocje
obiekcje i zastrzeżenia
opis grupy docelowej i persony
analiza rynku, trendów i szans
unikalna propozycja wartości (UPV)
miesięczny kalendarz treści + 1 cykl
przykładowe hasła, zwroty, hasztagi
proces współpracy
Strategia komunikacji
Jak wygląda praca nad strategią komunikacji Twojej marki? Zaczynamy od tzw. sesji discovery, czyli spotkania online, którego celem jest głębsze zrozumienie Twojej marki, klientów, konkurencji, produktów oraz Twoich wyzwań. Przygotuj się na sporą dawkę pytań (wcześniej podeślę Ci je mailowo).
Praca kreatywna nad strategią trwa około 2-3 tygodni. W tym czasie na podstawie dogłębnych badań i analiz przygotowuję dla Ciebie gotowy przewodnik w formie PDF, do którego możesz wielokrotnie wracać, wdrażając zaproponowane działania w życie.