Twoje wpisy blogowe mogą brylować na szczycie wyników wyszukiwania. Powiem Ci, jak to zrobić.

Jak prowadzić blog, żeby pozycjonował stronę? Przepis jest prosty. Wszystko zaczyna się od strategii contentowej, która opiera się na analizie konkurencji, doskonałym doborze fraz kluczowych oraz rozpoznaniem potrzeb Twoich odbiorców i czytelników. Chcesz trafiać do nowych klientów? Nie wiesz, jak dobierać tematy, aby wzajemnie się uzupełniały? Masz problem z regularnym tworzeniem treści? Dobrze, że tu jesteś.

Od ponad 11 lat zajmuję się prowadzeniem blogów dla małych i dużych firm z różnych branż. Wiem, co zrobić, aby roboty Google szalały z radości, a Twoi czytelnicy udostępniali wpisy dalej. 

Każdy dobry tekst zaczyna się od planu. Nie ma drogi na skróty.

Blog — tak, jak inne kanały komunikacji, wymagają opracowania strategii działań. I tu wkraczam ja — ze szczegółowym planem, indywidualnie dobranym do Twoich działań i branży.

Copywriter SEO z psem

Zbuduję dla Ciebie strategię treści na blog, dzięki której Twoje wpisy będą:

dopasowane do potrzeb czytelników

na różnym etapie ścieżki zakupowej

pozycjonowały Cię w Google

więc zyskasz więcej potencjalnych klientów

komentowane i udostępniane

bo przecież o to w tym wszystkim chodzi

STRATEGIA TREŚCI NA BLOG — co wchodzi w jej skład?​

raporty z działań FB - artykuły sponsorowane - copywriting - Strategia komunikacji

24 pomysły na wpisy blogowe

dobrane specjalnie dla Twojej firmy, z uwzględnieniem potrzeb czytelników

strategia - firmowy fanpage na Facebooku

lista 50 słów kluczowych

starannie wyselekcjonowane wyrażenia, których warto używać we wpisach

buduję społeczność wokół Twojej marki

wskazówki SEO

proste wytyczne w postaci check listy, czyli to, co tygryski lubią najbardziej

spójny wizerunek - firmowy fanpage na Facebooku

pomysł na serię wpisów

zaplanowanych tak, aby zatrzymać czytelników na dłużej (budowanie społeczności)

ikona komputer i tablet

wskazówki układu treści

podpowiedzi na temat formatowania treci, planowania grafik, dodawania wyróżnień, tabelek, CTA, podpisu

buduję społeczność wokół Twojej marki

wskazówki promocji

proste wytyczne w postaci check listy, czyli to, co tygryski lubią najbardziej

ILE KOSZTUJE STRATEGIA TREŚCI NA BLOG?

585 PLN (+23% VAT)

Płatność jednorazowa na podstawie zamówienia.

CZAS REALIZACJI

14 dni od wypełnienia brief z pytaniami, które prześlę.

Nie masz czasu pisać tekstów na blog?

Kasia Grzech copywriter z Opola

Masz pytania? Chcesz zamówić usługę? Napisz do mnie!