Twoje wpisy blogowe mogą brylować na szczycie wyników wyszukiwania. Powiem Ci, jak to zrobić.
Jak prowadzić blog, żeby pozycjonował stronę? Przepis jest prosty. Wszystko zaczyna się od strategii contentowej, która opiera się na analizie konkurencji, doskonałym doborze fraz kluczowych oraz rozpoznaniem potrzeb Twoich odbiorców i czytelników. Chcesz trafiać do nowych klientów? Nie wiesz, jak dobierać tematy, aby wzajemnie się uzupełniały? Masz problem z regularnym tworzeniem treści? Dobrze, że tu jesteś.
Od ponad 11 lat zajmuję się prowadzeniem blogów dla małych i dużych firm z różnych branż. Wiem, co zrobić, aby roboty Google szalały z radości, a Twoi czytelnicy udostępniali wpisy dalej.
Każdy dobry tekst zaczyna się od planu. Nie ma drogi na skróty.
Blog — tak, jak inne kanały komunikacji, wymagają opracowania strategii działań. I tu wkraczam ja — ze szczegółowym planem, indywidualnie dobranym do Twoich działań i branży.

Zbuduję dla Ciebie strategię treści na blog, dzięki której Twoje wpisy będą:
dopasowane do potrzeb czytelników
na różnym etapie ścieżki zakupowej
pozycjonowały Cię w Google
więc zyskasz więcej potencjalnych klientów
komentowane i udostępniane
bo przecież o to w tym wszystkim chodzi
STRATEGIA TREŚCI NA BLOG — co wchodzi w jej skład?

24 pomysły na wpisy blogowe
dobrane specjalnie dla Twojej firmy, z uwzględnieniem potrzeb czytelników

lista 50 słów kluczowych
starannie wyselekcjonowane wyrażenia, których warto używać we wpisach

wskazówki SEO
proste wytyczne w postaci check listy, czyli to, co tygryski lubią najbardziej

pomysł na serię wpisów
zaplanowanych tak, aby zatrzymać czytelników na dłużej (budowanie społeczności)

wskazówki układu treści
podpowiedzi na temat formatowania treci, planowania grafik, dodawania wyróżnień, tabelek, CTA, podpisu

wskazówki promocji
proste wytyczne w postaci check listy, czyli to, co tygryski lubią najbardziej
ILE KOSZTUJE STRATEGIA TREŚCI NA BLOG?
585 PLN (+23% VAT)
Płatność jednorazowa na podstawie zamówienia.
CZAS REALIZACJI
14 dni od wypełnienia brief z pytaniami, które prześlę.
Nie masz czasu pisać tekstów na blog?
