Jak to jest, że niektóre marki kojarzymy już "po jednej nutce"?
Silna marka wyróżnia się na tle konkurencji. Jest charakterystyczna.
Zapada w pamięć. Sprawia, że potencjalny klient, trafiając na nią drugi raz myśli „ekhm…znam tę firmę”. Chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna? Zależy Ci, aby wzbudzać w klientach określone skojarzenia?
Podstawą jest strategia komunikacji.
Czym jest strategia komunikacji? To rozbudowany dokument, który będzie Twoim drogowskazem.
Precyzyjnie dobiorę kanały komunikacji, z których będzie korzystać Twoja firma. To nie prawda, że musisz działać wszędzie. Twoja marka ma być tam, gdzie są Twoi klienci. Kim oni są? No właśnie, to też pomogę Ci określić. Zdziwisz się, jak wiele ich łączy.
Gdy ustalę, gdzie i do kogo będziemy wysyłać komunikaty, zaplanuję ich częstotliwość – idealne godziny, dni. Wszystko rozpiszę Ci w kalendarzu publikacji. Tak, aby pod Twoimi postami pojawiały się dziesiątki serduszek, a newsletter był nie tylko otwierany, ale także chętnie klikany, co w efekcie będzie prowadzić do sprzedaży.

Najważniejszym elementem strategii, którą otrzymasz, jest ton komunikacji, czyli język Twojej marki. To na nim bazuje skuteczny content marketing.
- Pokażę Ci, jak rozmawiać ze swoimi klientami, jak do nich pisać i o czym do nich pisać.
- Zaproponuję Ci przykłady charakterystycznych zwrotów, nakreślę tryb komunikatów, stworzę #hasztagi marki.
- Zaprojektuję przykładowe teksty: post na Facebooku, newsletter, kilka użytecznych haseł do zastosowania na banerach czy ulotkach.
To będzie pierwsz krok, ku zmianiom. Efekty zauważysz już po pierwszych publikacjach!
Co zawiera strategia komunikacji, którą dla Ciebie zbuduję?

Diagnozę obecnej sytuacji

Reasons to believe

Kalendarz treści

Określenie grupy docelowej i jej potrzeb

Nakreślenie kanałów komunikacji

Ton komunikacji
Ile kosztuje strategia komunikacji marki?
Strategia komunikacji marki - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Zanim rozpocznę pracę nad strategią komunikacji, przeprowadzę z Tobą pogłębiony wywiad. Najlepiej jeżeli umówimy się na spotkanie lub rozmowę telefoniczną. Będę miała do Ciebie sporo pytań. Przeanalizuję Twoje obecne kanały komunikacji, stronę www, poproszę o przesłanie przykładowej wiadomości do klienta. Na podstawie tych informacji zbuduję pełną strategię komunikacji – dokument, który obejmuje 15-25 stron. Plik otrzymasz mailem, następnie ustalimy termin, w którym go omówimy.
Skontaktuj się ze mną. Przedstawię Ci ofertę cenową.
Przed rozpoczęciem działań wysyłam Ci do podpisania dokument zamówienia.
